האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ
- תל אביב - יפו
על ההכשרה
מטרות הקורס: הקניית יֶדע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות מועילות בניהול השיווק, בצד מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות. פיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח. הכרת כלי שיווק ופרסום חדשניים, מבוססי-טכנולוגיה, לשם קידום עסקים, כולל שיווק באמצעות רשתות חברתיות וכלי גוגל. כתיבת תוכנית שיווקית הלכה למעשה, בה יוטמע הידע שנרכש בקורס, בליווי מרצה בכיר, כולל מפגשי ייעוץ אישי.
תנאי הקבלה
תוכנית הלימודים
יזמות וניהול עסקי: יזמות, הקמת העסק הקטן, ניהול העסק ופיתוח עסקי. אסטרטגיה עסקית תחרותית. החלטות פילוח, בידול, מיצוב. ניהול מו"מ עסקי. מחקר שיווקי. שיווק ומכירות: תמהיל השיווק: מדיניות מוצרים, מותגים ושירותים, מדיניות מחירים, מדיניות הפצה וערוצי שיווק. התנהגות צרכנים וניהול קשרי לקוחות. ניהול מוכרים ומכירות. קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי: מתקשורת מסורתית לדיגיטלית - ניהול המדיה הדיגיטלית. מדיה חברתית ותוכן ברשת. ממוצר למותג – הלכה למעשה. מסחר אלקטרוני. כתיבה שיווקית. מודיעין עסקי תחרותי באינטרנט – אסטרטגיות חיפוש, כלי חיפוש וכלי גוגל. מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ