- אונליין
- ערב
- סבסוד
- השמה
על ההכשרה
בשנים האחרונות האינטרנט הפך לזירת הפרסום המובילה, והיום הוא נוגס בנתח עיקרי מעוגת הפרסום של מותגים מובילים וגם של עסקים קטנים. אם בעבר רוב הפרסום התרכז בערוצי הטלוויזיה והיה פתוח בעיקר לחברות עם תקציבי ענק, הרי שהיום לכולם יש מקום בו הם יכולים לפרסם במגוון תקציבים – באינטרנט. הרשת הפכה לזירה תחרותית מאוד, בה כולם רוצים לזכות בתשומת ליבם של הגולשים, להתבלט וליצור קמפיינים שיווקיים מקצועיים וממוקדים. על אף שיש מגוון פלטפורמות לפרסום באינטרנט, שני השחקנים המובילים בתחום הם גוגל והרשתות החברתיות. אם המפרסמים רוצים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי, להגדיל את המודעות של הקהל לקיומם, להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, לחשוף את האתר שלהם או פשוט למכור מוצרים – פרסום בפלטפורמות האלה הוא חובה. הפרסום יכול להיות אורגני או ממומן, כש- PPC (pay per click) מתייחס לפרסום הממומן בלבד.
תנאי הקבלה
מעבר מבחן התאמה.
תוכנית הלימודים
יסודות השיווק הדיגיטלי, אסטרטגיית שיווק פילוח קהל היעד ומסרים, קידום ממומן – Facebook ו- Google Ads, בניית דפי נחיתה, ניהול קמפיין Ecommerce, מדידה ואופטימיזציה – Google Analytics, Tag manager והטמעת פיקסלים.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ