- תל אביב - יפו
- ערב
- 6 חודשים
על ההכשרה
בקורס נלמד לעומק לעבוד עם מערכות ה-PPC השונות הזמינות בשוק בדגש על Google Ads, Facebook ads, outbrain/tabula, Google analytics. נכיר את פרקטיקות העבודה המובילות ואת הדרכים להתנהל מול לקוחות. כמו כן הקורס יכין את המשתתפים למבחני ההסמכה היוקרתיים, ולקבלת תג שותף מוסמך Google Partner.
תנאי הקבלה
מבחן קבלה + ועדת קבלה עם מנהל הקורס
תוכנית הלימודים
קידום מבוסס תוצאות: פרסום ממוקד תוצאות, ניהול קמפיינים ממומנים באופן אפקטיבי, בניית אסטרטגיה לטווח הקצר והארוך, חלוקת תקציב וטקטיקות קידום בכל אחת מפלטפורמות הפרסום.
פרסום בגוגל: פרקטיקות עבודה מובילות, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים ברשת החיפוש (מנוע החיפוש), רשת המדיה GDN (פרסום באנרים באתרים), מדידת המרות, רימרקטינג (שיווק מחדש) וכמו כן שלל פיצ’רים מתקדמים במערכת ופרסום ב-Youtube.
פרסום בפייסבוק ואינסטגרם: פרקטיקות עבודה של פרסום ב-Facebook ו-Instagram, ניתוח נתונים, הקמת קמפיינים מסוגים שונים (תנועה לאתר, מעורבות, לידים, וידאו, לייקים), עבודה עם פיקסלים ומדידת המרות, קהלים מותאמים אישית כדוגמת Lookalikes.
שימוש בגוגל אנלטיקס: חיבור בין ממשקי Ads ו-Analytics למעקב מדויק אחר ביצועי הפרסום.
הבנת הנתונים השונים שניתן לאסוף באמצעות אנלטיקס והדרך בה הם יכולים לתרום לקמפיינים שלנו.
מערכות פרסום נוספות: בקורס ילמדו מערכות פרסום נוספות, למשל: Outbrain, Taboola, TikTok, Linkedin ו-Youtube.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ