- חדרה
- ערב
- 6 חודשים
- תעודה ממשלתית
- סבסוד
על ההכשרה
תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד ) ולנהלן באופן שוטף, תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. עליו גם לנהל קהילה עסקית- חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך. מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר.
תנאי הקבלה
12 שנות לימוד.
תוכנית הלימודים
1 מבוא לשיווק ופרסום
1.1 אסטרטגיה שיווקית
1.2 מילון מושגים ומונחים בעולם השיווק הדיגיטלי
1.3 מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי
1.4 משפך השיווק הדיגיטלי
1.5 עקרונות בבניית דפי נחיתה
1.6 עקרונות בכתיבה שיווקית
1.7 מערכת השיווק והפרסום ב- Google
1.8 פלטפורמות מובילות במדיה חברתית
1.9 כלים נוספים לשיווק דיגיטלי
.2 כישורי עבודה ולמידה
2.1 קורות חיים, ניתוח אישי, סימולציות ראיונות, נאום הצגה עצמית
2.2 שלבי הקמת עסק עצמאי , התנהלות פיננסית נבונה התנהלות מול מוסדות ובנקים
2.3 תמחור והגשת הצעת מחיר, עבודה מול לקוחות
.3 ניהול ושיווק מדיה חברתית
3.1 תפקיד מנהל המדיה החברתית
3.2 תכנון אסטרטגיית שיווקית לרשתות
3 חברתיות, ניתוח צרכנים ומתחרים
בריף לקוח, אסטרטגיה מול טקטיקה, בניית יעדי KPI
3.3 בניית אסטרטגיית תוכן (תמהיל / גאנט /תקצוב)
3.4 כתיבה שיווקית
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ