- אונליין
- אונליין
- 1 חודשים
- תעודה ממשלתית
- סבסוד
על ההכשרה
הרשתות החברתיות הולכות ומתבססות כאחת מפלטפורמות השיווק החשובות באינטרנט, והפער
בין עסקים השולטים בקידום ברשת החברתית לבין אלו שלא הולך ומתרחב.
אמנם עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסק בפייסבוק ולקדם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את מטרות השיווק
ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק, יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד
והמעקב של הרשת החברתית ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק.
תנאי הקבלה
אין
תוכנית הלימודים
יסודות הפרסום, הכרת מושגים ומונחים בסיסים, מיתוג ואסטרטגיה
ניהול עמוד עסקי ללקוח, הכרת ממשק הניהול, ניתוח סטטיסטיקות
הקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק, הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, סוגי קמפיינים, קידום
מחקר ושימוש מתקדם בקהלים, שימוש ברשימות תפוצה, יעדים
שימוש בכלי פרסום, שימוש בקודי מעקב והטמעתם באתרים, ניהול מודעות, יצירת קהלים מרשימות תפוצה, ניהול לקוחות באמצעות Manager Business
ניתוח ואופטימיזציה, משמעות תוצאות הקמפיין, כיצד מבצעים אופטימיזציה ומשפרים את הקמפיין, עמידה ביעדים שהוגדרו
יו טיוב, לינקדאין, טוויטר ועוד, ייחוד כל רשת, איפון הרשתות
פרסום באינסטגרם ורשתות נוספות, כיצד מפרסמים, דפי נחיתה
הבדלי קמפיינים בין פייסבוק לאינסטגרם, באילו עוד רשתות חברתיות ניתן לפרסם?
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ