המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו – חיפה ע"ש נרי בלומפילד
- חיפה
- בוקר
- 12 חודשים
- תעודה ממשלתית
- סבסוד
על ההכשרה
בשנים האחרונות, לצד התפתחות הרשתות החברתיות ניהול המדיה הדיגיטלית הפך להיות חשוב יותר מאי פעם, לצורכי שיווק ופרסום בפלטפורמות כמו פייסבוק , אינסטגרם, טוויטר , יוטיוב לינקאדין ועוד. בעזרת כלים וטכנולוגיות שונות, תפקידו של מנהל התוכן לבנות אסטרטגיות שיווקיות, ליצור תוכן מקצועי ואיכותי המתאים לצרכי קהל היעד. התוכן יכול להיות טקסט, תמונות, סרטונים ווידאו ועוד תוך שימוש בכלים ובטכניקות למדידה ואופטימיזציה. בקורס לומדים תכנון ובניית אסטרטגיות תוכן, ניתוח תנועה והתנהגות צרכנים, כתיבה ועריכת תוכן, שימוש בכלים וטכניקות שונות לפרסום ולקידום ממומן ואורגני, עיצוב והפקת סרטונים המותאמים למדיות השונות: פייסבוק, טיקטוק ועוד. כמו גם התאמת התוכן לדרישות של מנועי החיפוש ולקהל היעד, יישום כלי מדידה ואופטימיזציה, עיצוב דפי נחיתה ואתרי אינטרנט, יצירת משפכי שיווק.
תנאי הקבלה
מבדק הכרות והתאמה.
תוכנית הלימודים
מבוא לשיווק ופרסום, כלים בשיווק דיגיטלי, אסטרטגיות תוכן ושיווק בפלטפורמות הדיגיטליות השונות: פייסבוק, יוטיוב אינסטגרם ועוד, פיתוח קונספט וקריאטיב, יצירת תכנים וויזואלים באמצעות תוכנות עיצוב (קנבה,
פוטושופ), כתיבת תוכן לקידום אתרים (גוגל), משפכי שיווק, מחקר מתחרים, הקמת קמפיינים, מדידה ניתוח ואופטימיזציה, קידום אורגני, שיווק ממומן ואורגני, דפי נחיתה, אימייל מרקטינג, כלים להקמת עסק, פרויקט גמר.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ