האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ
- אונליין
- אונליין
- 4 חודשים
על ההכשרה
הקורס מנהלי מדיה חברתית, של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את מנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית- הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו.
תנאי הקבלה
שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית. שליטה טובה באנגלית.
תוכנית הלימודים
מושגי יסוד בשיווק דיגיטלי. כלים לקידום במנועי חיפוש - SEO. פרסום ושיווק ב- גוגל SEM - קידום ממומן. כלי מדידה – גוגל אנליטיקס. כלים בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל. כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל. ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק. אינסטגראם - ניהול מותג וקהילה.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ