- תל אביב - יפו
- בוקר
- 1 חודשים
על ההכשרה
בעידן שבו כולם מבינים את החשיבות של חוויית משתמש, אך מתקשים לגזור את אופן היישום המדויק לארגון, הגדרת התפקידים וניהול התהליך, קורס יסודות חוויית המשתמש נועד לעזור לעשות סדר בבלגן. במסגרת 3 ימי הלימוד, נבסס הבנה של התפקיד של תחום חוויית המשתמש, נגבש דרכים נכונות לנהל נכון את התהליך, להנחות את בעלי התפקידים ולבקר את עבודתם, וכן מה מאפיין את המשתמשים שלנו בדסקטופ ובמובייל ואיך מסדרים נכון את המסכים עבורם, כדי לייצר מפגש אפקטיבי להם ולתוצאות העסקיות.
תנאי הקבלה
תוכנית הלימודים
מהי חוויית משתמש
ומהי צורת החשיבה המיוחדת שהיא מביאה עימה?
02
טרמינולוגיה
• סדר קצר בטרמינולוגיה, הכוח של עיצוב ממשקים והקשר בינו לבין הצלחת המוצר
03
להבין את קהל היעד
המידע החשוב ביותר לתהליך לא נמצא אצלכם במשרד, איך מגיעים אליו?
04
משתמשים וטקסטים
איך אנחנו מתמודדים עם תוכן כתוב? איך מגישים תוכן בצורה אפקטיבית?
05
סמארטפון
מה מאפיין את המשתמשים בסמארטפון ולמה לא מספיק פשוט להתאים את התוכן למסך קטן?
06
שינוי
איך מובילים שינוי בארגון ומייצרים חזון בו המוצרים הקיימים מתחילים לעבור שינוי?
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ