- תל אביב - יפו
- בוקר
- 8 חודשים
על ההכשרה
הכרות עם מאפייניהם וצרכיהם של תלמידים עם הפרעות בלמידה ובקשב, קשיים רגשיים- התנהגותיים, שפתיים, ניהוליים וקוגניטיביים. העמקה בעקרונות השפתיים, הקוגניטיביים והמטה קוגניטיביים העומדים בבסיס יכולות השפתיות והמתמטיות. היכרות עם אבחונים פורמאליים ובלתי פורמאליים הבודקים את היכולות השפתיות והמתמטיות, ניתוח ממצאיהם ובניית תכנית התערבות לקידום יכולות אלה. היכרות עם מודלים בהוראה מותאמת ואמצעי הוראה המותאמים לצרכיהם של תלמידים עם ליקויי למידה ו/או הפרעת קשב. הכרות וביסוס היכולת לפיתוח עצמאי של אמצעי הוראה דיגיטליים ומסורתיים (דפי עבודה, משחקים וכד׳) המותאמים במדויק לצרכיו של התלמיד עם הקשיים בלמידה ובקשב.בתום ההכשרה תוענק תעודת סיום מטעם סמינר הקיבוצים
תנאי הקבלה
תואר ראשון בחינוך/ טיפול/ מקצועות פרא רפואיים. ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה במסגרות חינוכיות.
תוכנית הלימודים
בקורס, נרכוש ידע מעמיק בתחום הקוגניציה, השפה והמתמטיקה. נעמיק בהיכרות עם מאפייני אוכלוסיות הלומדים השונות תוך מיקוד בהפרעות בלמידה ובקשב. נכיר הגדרות לקשיים, מאפיינים, ודרכי טיפול והוראה. כמו כן, נחשף למגוון כלים דיגיטליים ומסורתיים להערכה ולטיפול בתחומי המתמטיקה והשפה, נכיר דרכי חשיבה ופתרון של תלמידים, שגיאות נפוצות בקריאה ובמתמטיקה ובהתאם- דרכי התמודדות עם קשיים אלה תוך התאמת אסטרטגיות ייחודיות לתלמידים עם קשיים בלמידה ובקשב.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ