אס.קיו.לינק
- רמת גן
- בוקר
על ההכשרה
אנשי ונשות Help Desk טובים, שמכירים לעומק את המערך הטכנולוגי של הארגון, שיודעים במהירות לזהות תקלות ולהתאים את הפתרון הנדרש לכל בעיה טכנית – הם נכס משמועתי בכל חברה. זו הסיבה שהביקוש לאנשי Help Desk איכותיים הוא תמיד גבוה – בכל תחום פעילות ובכל התעשיות במשק.
בוגרי ההכשרה יוכלו להשתלב במשרות כמו IT/Help Desk/Tech Support /טכנאי שטח. המתאימים אף יקבלו הצעות עבודה מייד בסיום הלימודים, אצל לקוחות SQLINK ממגוון תעשיות במשק: בתי-תוכנה, סטארט-אפים, חברות הייטק, חברות פיתוח אתרים, גופים ציבוריים ופרטיים ועוד.
תנאי הקבלה
מעבר מבחן מקצועי, ראיון אישי, ועדת קבלה.
תוכנית הלימודים
https://www.sqlabs.co.il/wp-content/uploads/2023/12/HELPDESK-1-1-3.pdf
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ