- תל אביב - יפו
- ערב
- 12 חודשים
על ההכשרה
תנאי הקבלה
תוכנית הלימודים
פיתוח מסר פרסומי, אסטרטגיית מדיה ואסטרטגיה שיווקית. מאסטרטגיה לקונספט קריאייטיבי, תובנות, מה ואיך. שיטות פיצוח ומחוללי רעיונות. איך עיצוב מוכר רעיון ואיך עיצוב משפיע על המדיה. יסודות בעיצוב: קומפוזיציה – מעבר על קומפוזיציות דינמיות, סטטיות, סימטריות, יחסים, משקלים. צבע – משמעות הצבע למסר, צבעים חמים, קרים, ניגודיים, משלימים. לימודי תוכנות גרפיות (Photoshop, Illustrator, InDesign). טיפוגרפיה. תמהיל המדיה, אופלין ואונליין, ATLBTL, רעיונאות לפי פלטפורמת תקשורת והתאמה לפורמט. מיתוג – איך בונים מותג? מה זה מותג? אילו מותגים הם מוצלחים ולמה, תפקידו של המותג בחיינו, יצירת לוגו ותדמית כוללת, איך בונים לוגו, כוחו של הלוגו, מהם הסודות מאחורי הקלעים? לייאאוט וגריד – איך בנוי גריד, היררכיות. פרסום בזמן אמת (RTM). אינטראקטיב, רשתות חברתיות, טכנולוגיות נגישות, אפיון התנהגויות צרכנים ברשת, גרילה ברשת, מגמות בפרסום עכשווי, אינטרגרייטד, מהלכי אינבאונד, מהלכי פרסום פורצי דרך, מהו הדבר הגדול הבא? קמפיין 360 – אונליין + אופליין.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ