מכללת קראייטיב
- תל אביב - יפו
- ערב
- 12 חודשים
על ההכשרה
תצאו מכאן כשאתם מדברים שוטף את שפת הדיגיטל, מבינים איפה השיווק והטכנולוגיה נפגשים, מכירים לעומק את העולם של מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, וידאו ויראלי, באנרים, אתרים, דפי נחיתה, ניוזלטרים, תוכן גולשים, מובייל, פרפורמנס ועוד… ואת כל זה תשלבו עם שיווק, פרסום, קריאייטיב, אסטרטגיה, מיתוג ובקיצור כל מה שמקצוען אמיתי חייב להכיר. תדעו ליישם את כל זה בשטח, לתכנן ולהוביל מהלכי שיווק דיגיטליים מהסוג שכולם מדברים עליו. זה מאתגר ומרתק, זה לא לכל אחד וזה יכניס אתכם לתחום שהדרישה למקצוענים בו לא מפסיקה לטפס.
תנאי הקבלה
תוכנית הלימודים
שליש 1 / קופצים למים:
אז מה זה אומר בכלל להיות אנשי קריאייטיב דיגיטל? זה אומר קודם כל להכיר את המדיות השונות ואת המושגים הבסיסיים מעולמות הפרסום והדיגיטל.
קצת ממה שלומדים: • מושגי יסוד בפרסום ובדיגיטל • הפאנל השיווקי • כתיבה לדיגיטל • סדנת מייקרים (תוכנות גרפיות) • וידאו • בניית עמודי נחיתה • תובנות • מתובנה לקונספט • מיתוג וסטוריטלינג • disruption • מחוללי קריאייטיב • אסטרטגיה • איך בונים סיפור מותג • הארד סייל • RTM
שליש 2 / צוללים:
ביחידה זו נעמיק בכל מה שצריך כדי להפוך למקצועני דיגיטל. שיודעים גם לפתור את הבריף, גם להעלות אותו לרשת וגם לקדם אותו.
ביחידה זו נפגוש בין היתר: • בניית אתרים • CRO Master Class • Newsletter automation • מבוא לטראפיק • הכרת ביזנס מנגר • AI • הקמה וניהול קמפיינים (גוגל, פייסבוק וטיקטוק) • מיקרו קופי • גרילה • שיחרור ברקסים • חוצפה בפרסום • מנימליזם • מבע קולנועי • תסריטאות
שליש 3 / שוחים
אולי זה כשרון, אולי עבודה קשה, ואולי זה פוקס, אבל יום אחד אתה נהיה טאלנט ולקוחות מוכנים לעבוד רק מולך. כי ממך מצפים להביא תוצאות ולרדת לעומקם של מגוון נושאים:
• ניתוח ואופטימיזציה • אאוטבריין + טאבולה • SEO • ניהול סושיאל • פרסום אינטגרייטד • מהלכים • מתמטיקה של ההומור • חשיבה בתוך הקופסה • כתיבה לגיימינג + כתיבה UX • מרתוני בריפים ומפגשים אישיים - בתקופה זו אנחנו נזהה ביחד עם הסטודנט/ית את הכיוון שלו/ה ונבנה תיק עבודות בהתאם.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ