אוניברסיטת חיפה
- חיפה
- 5 חודשים
על ההכשרה
הטכנולוגיה בעידן הדיגיטלי מאפשרת למנהלי השיווק להגיע להחלטות מקצועיות ואיכותיות בעזרת הכלים החדשניים שהיא מעמידה בפניהם . האתגר המרכזי העומד כיום בפני החברות השונות למול ה big data שמגיע ממקורות רבים, מגוונים והעובדה שהינו דינאמי מחייב אנליזה של הנתונים במטרה להגיע לתכנית שיווקית שתשיג את יעדיה . ייחודה של התכנית בקבלת ארגז כלים מקצועי-טכנולוגי המעניק את כל הדרוש לניתוח הנתונים באופן מדעי ומדויק. הלמידה מתבצעת תוך תרגול וניתוח case studies אמיתיים בכל הנושאים הנלמדים.לעומדים בדרישות התכנית לרבות השתתפות פעילה במפגשים, הגשת עבודות ותרגילים, תוענק תעודת סיום מטעם אוניברסיטת חיפה, לימודי המשך ולימודי חוץ.
תנאי הקבלה
תוכנית הלימודים
מחקרי שוק, איסוף וניתוח מידע ממקורות משניים, בעיית המחקר ביחס לבעיה העיסקית והגדרת שיטת (Design ) המחקר, מחקרים איכותניים ומחקרים כמותניים, מחקר צרכי הלקוח, מחקר תחרותי, שיטות לפילוח שוק. ניתוחי ביקושים, מחקרי שוק בזמן התראה קצר, ניתוח תוצאות קמפיינים. הצגת תוצאות המחקר, שגיאות במחקר שיווקי שיש להימנע מיהן.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ