מכללת INT
- באר שבע
- 0 חודשים
על ההכשרה
במהלך הקורס תלמדו כיצד לנתח את קהלי היעד של לקוחות הקצה, המדיות בהן נמצאים קהלי היעד השונים, סוגי המסרים המתאימים, בניית קמפיינים וניתוח התוצאות ברשת, שיווק במדיה וניהול תקציבי פרסום. בהמשך תחשפו לשיטה ייחודית אשר מחלקת את המוצרים ל-2 סוגים ובכך מאפיינת היכן כדאי לפרסם בכל תחום – במטרה לייעל את תקציבי הפרסום.
תנאי הקבלה
אנגלית ברמה טובה
תוכנית הלימודים
מבוא לפרסום דיגיטלי,קידום אורגני SEO, רשתות חברתיות וקידום פוסטים, אנליזה ו- google analytics
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ