- עכו
- בוקר
- 0 חודשים
- תעודה ממשלתית
- סבסוד
על ההכשרה
תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט. עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יו-טיוב וכד) ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה. מנהל המדיה החברתית גם צריך לנהל קהילה עסקית-חברתית המקדמת מודעות, הסברה, שיווק וקידום, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית-חברתית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי חברתי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך.
בקורס ניהול ושיווק דיגיטלי נלמד כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית נכונה, כיצד למכור, לנהל משבר, לפתח תודעת שירות טובה ובהתאם לרוח התקופה, אף לקדם את העסק בעולם המקוון.
בוגרי הקורס יכולים לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסרים.
תנאי הקבלה
אין
תוכנית הלימודים
מבוא לשיווק ופרסום
כישורי עבודה ולמידה
עולם המכירות
התנהגות צרכנים
ניהול ושיווק מדיה חברתית
עולם המחשב
קמפיין פרסומי
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ