- תל אביב - יפו
- ערב
- 3 חודשים
על ההכשרה
מנסים לייצר מכירות דרך עולמות הדיגיטל? חוששים מהעולם הדיגיטלי? לא בטוחים כיצד לכתוב תכני סושיאל? מעוניינים להניע את הלקוחות הפוטנציאליים לרכוש את המוצר או השירות שלכם? מתלבטים באיזה פלטפורמה כדאי לפעול ואיך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?
קורס ניהול תוכן לבעלי עסקים במדיה החברתית מיועד לעצמאיים, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים או לכאלה שעובדים בעסק כזה, המעוניינים להגדיל את החשיפה והמכירות של המוצרים והשירותים של העסק שלהם, וללמוד לספק ערך מוסף לקהלים הפוטנציאליים.
בעידן שלנו, כשמרבית הפעילות השיווקית מתקיימת באמצעים דיגיטליים, רק עסקים שידעו להתנהל במרחבים הללו יצליחו להגדיל מכירות.
תוך כדי הקורס ובסופו, לעסק יהיה עמוד פייסבוק עסקי פעיל, פרופיל אינסטגרם פעיל, רשתות נוספות פעילות במידת הצורך וכן תכנית אסטרטגית להמשך.
תנאי הקבלה
מבחן קבלה + ועדת קבלה עם מנהל הקורס
תוכנית הלימודים
יסודות הפרסום ברשתות חברתיות:
לימוד ראיה פרסומית רחבה, מיתוג ומחשבה שיווקית. הכרת עולם המונחים של עולם הפרסום והבנת התפקיד של עולם המדיה החברתית בתמונת הפרסום המלאה של המותג. יצירת תוכנית לפרסום ונוכחות לטווח הקצר והארוך.
ניהול עמוד עסקי: הכרות ממשק ניהול העמודים של Facebook ,Instagram ,TikTok ו-YouTube. הבנת הקהל, ניתוח סטטיסטיקות ואפשרויות הפרסום. טכניקות להעלאת כמות העוקבים והצופים הרלוונטיים ודילול הקהל “המתחזה”. איך הופכים את הנכס הדיגיטלי של הלקוח למקצועי ובולט בים המדיה החברתית. הכרת העמודים המצליחים בארץ ובעולם והאסטרטגיה השיווקית העומדת מאחוריהם.
תוכן וקריאייטיב: הכנת תוכנית תוכן לטווח הקצר והארוך, יצירה וניהול של תכנים רלוונטיים המועילים למותג, ניתוח מעורבות הקהל ושיפור התכנים עם הזמן. יצירת תוכן מתוך הבנת הקהל ופיצוח הוויראליות שבו. סדנת כתיבה ולימודי קופירייטינג ורעיונאות ברמה מתקדמת, יצירת שיתופי פעולה עם מותגים/עמודים נוספים.
סדנת AI: כלי AI חדשים לשימוש אנשי תוכן chatgpt.
העולם האמיתי: הדגש במהלך הקורס הוא עבודה מול לקוחות אמיתיים והתנסות פרקטית בעולם האמיתי.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ