- תל אביב - יפו
- ערב
- 6 חודשים
על ההכשרה
אחד המקצועות היותר מבוקשים היום בתעשיית השיווק והפרסום הוא ניהול קמפיינים בדיגיטל. המקצוע נדרש במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות ובחברות מדיה, וגם מכשיר עצמאיים לנהל קמפיינים שיווקים ופרסומיים. במהלך לימודי שיווק ופרסום תלמדו מטובי אנשי המקצוע בתעשייה, להגיע ליכולת מקצועית העומדת בסטנדרטים הכי גבוהים הנדרשים לביצוע התפקידים השונים.
תנאי הקבלה
מבחן קבלה + ועדת קבלה עם מנהל הקורס
תוכנית הלימודים
אסטרטגיה - אסטרטגיה תקשורתית, אסטרטגיית תוכן, מבוא לדיגיטל, עמוד נחיתה – אלמנטור
כלים שימושיים לעיצוב ועריכה (וביניהם Canva)
AI - היכרות עם אשפים גרפיים וכלים לפיתוח ויצירת תמונות לקמפיינים, וביניהם ChatCPT ודומיו
תכנון אסטרטגיה שיווקית וכתיבת תוכן טקסטואלי וויזואלי, יצירת פרסונות, תכנון תוכן של דפי נחיתה, סטוריטלינג ועוד.
ניהול קמפיינים בסושיאל - פייסבוק ואינסטגרם: היכרות עם עולם הפרסום הממומן של Meta, סוגי הקמפיינים המובילים, הטמעת פיקסל, ניהול מותג באינסטגרם
TikTok – היכרות מעמיקה עם הפלטפורמה והאלגוריתם שלה, הקמת חשבון מודעות, הקמת קמפיין
סדנת קריאייטיב בדיגיטל
קמפיינים ממומנים בגוגל: רשת החיפוש – טקטיקת Pull והמשפך השיווקי, מחקר מילות מפתח, בניית מודל תקציבי, הקמת קמפיינים, ניתוח דו"חות ואופטימיזציה, רשת המדיה – טקטיקת Push, טרגוט קהלים, הקמת קמפיינים, ניתוח דו"חות ואופטימיזציה, Remarketing, יוטיוב, גוגל שופינג + רימרקטינג דינמי במטא
הרחבות בשיווק דיגיטלי: SEO, Google Analytics, האוטבריין וטאבולה, לינקדין, ניהול ספקים וניהול לקוחות
פרויקט גמר שמתכלל את כל הנלמד בקורס.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ