המכללה לניהול ופיננסים
- חדרה
- ערב
- 6 חודשים
על ההכשרה
לאור החשיבות הגוברת ותחומי האחריות המתרבים, הקורס במכללה לניהול ופיננסיים מותאם להקנות ללומדים בו את הכלים הדרושים לתפקוד מקצועי ויעיל הן בפן השירותי, הן בפן הניהולי והן בפן התקשורתי בתוך הארגון ומחוצה לו. בנוסף, כמו רוב תחומי העבודה כיום גם המזכירה נדרשת להחזיק במיומנויות טכנולוגיות רבות, בכלל זה מיומנויות מחשב, הנחוצות לביצוע העבודה השוטפת. גם אלו נרכשות במסגרת הקורס.
תנאי הקבלה
12 שנ”ל + ראיון קבלה עם יועצת לימודים מוסמכת מטעם המכללה.
תוכנית הלימודים
מנהלת לשכה
* מבנה ארגוני
* ניהול משרד עבודה משרדית
* תהליכי תקשורת
* אמצעי תקשורת מודרניים ניסוח מכתבים
* יישומי מחשב
* חשבונאות אנגלית עסקית
* מיומנויות עבודת המזכירה
* טיפול בלקוחות
* ניהול עסקי
מזכירה משפטית:
* התמחות משפטית: ( 40 שעות אקדמיות)
* מבוא לתורת המשפט
* תפקידי המזכיר/ה במשרד עורכי דין
* הכרת מערכת בתי המשפט בישראל והמחלקות בבתי המשפט
* פתיחת הליכים בבתי המשפט
* מסמכים משפטיים
* דיני עונשין – המשפט הפלילי
* עסקאות במקרקעין
* עיקול זמני וצווים זמניים
* נזיקין ופיצויים
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ