האוניברסיטה הפתוחה - לימודי חוץ
- אונליין
- אונליין
- 4 חודשים
על ההכשרה
מטרת הקורס היא להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי דיגיטלי ומנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית- הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו.
תנאי הקבלה
שליטה טובה ביישומי מחשב, ביישומי אינטרנט ואוריינטציה טכנולוגית. שליטה טובה באנגלית.
תוכנית הלימודים
מבוא לשיווק דיגיטלי. כלי בבניית אסטרטגיה שיווקית לדיגיטל. ניהול קהילות. כלים לקידום במנועי חיפוש - SEO. פרסום ושיווק בגוגל. SEM - קידום ממומן. כלי מדידה. התוכן השיווקי הדיגיטלי, כתיבה אפקטיבית, קריאטיב ותוכן מסחרי לדיגיטל. FACEBOOK - ניהול תוכן אורגני וממומן. INSTEGRAM - ניהול מותג וקהילה. E_MAIL MARKETING - ניהול מועדון לקוחות.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ