המכללה האקדמית ספיר
- שדרות
- ערב
- 3 חודשים
- תעודה ממשלתית
- סבסוד
על ההכשרה
במסגרת הקורס המשתתפים יקבלו את ההכשרה הנדרשת להיות מנהלי המדיה, של העתיד, להבין איך בונים נוכחות דיגיטלי במדיות החברתיות השונות ואיך היא פוגשות את המטרות עסקית ושיווקית של החברה שאותה אנחנו מייצגים בפלטפורמות השונות. הדגש בקורס הוא הכנסת תכנים שיתרמו ליצירת שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה, וכמובן – הבנת המסע של הלקוח ומהו החלק המשמעותי של מנהלי המדיה החברתית בתוך המסע הזה.
משתתפי הקורס יקבלו ערך מוסף מהמרצים שמגיעים מהשטח ועושים את העבודה במשרדי הפרסום השונים והמובילים בארץ.
תנאי הקבלה
ועדת קבלה
תוכנית הלימודים
ניהול נוכחות אורגנית וממומנת בפייסבוק
ניהול נוכחות אורגני וממומנת בזירות חברתיות משלימות אינסטגרם ויו טיוב וTikTok
לימודי מערכות הפרסום של גוגל פייסבוק וטיקטוק
ניהול כלי המדידה השונים של העבדוה שלנו במדיה החברתית ויצירת מדדי הצלחה של הפעילות הממומן והאורגנית ברשתות החברתיות
בניית אסטרטגיה
ניהול עולמות הקופי והקרייטיב של מנהלי מדיה בפלטפורמות השונות
הבנת צורכי לקוח והמפגש בין מנהלי המדיה ללקוחות הקצה של המותג/החברה ועוד
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ