המכללה הטכנולוגית רופין
- בוקר
על ההכשרה
האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, והצורך בעיצוב למדיה הולך וגובר. בעידן שבו כל חברה, ארגון או עסק חייבים לבלוט ברשת, נדרשים אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לנהל את הנוכחות הדיגיטלית ולהתאים אותה לצורכי המותג. המשפט "אם אתה לא שם – אתה לא קיים" מבטא היטב את החשיבות של הנוכחות הדיגיטלית בעולמנו.
המסלול לעיצוב למדיה מעניק לסטודנטים את הכלים והמיומנויות הנדרשות כדי להפיק מוצרי מדיה ברמה הגבוהה ביותר. הסטודנטים רוכשים ידע בעיצוב גרפי לדפוס ולאינטרנט, אנימציה, צילום סטילס ועיבוד תמונה, כתיבת תסריטים, פוטושופ, צילום וידאו ועריכה, עיצוב ותכנות אתרים ואפליקציות, עיצוב ממשק משתמש (UI/UX), חשיבה עיצובית, שיווק, מיתוג וזהות תאגידית. השילוב בין המיומנויות הללו מאפשר לסטודנטים להשתלב במגוון רחב של תפקידים בתעשיית הפרסום, התקשורת השיווקית והמדיות החברתיות.
בוגרי המסלול יוצאים עם הבנה מעמיקה של טכנולוגיות חדשות בעולם האינטרנטי ויכולים להשתלב בתחומי התקשורת, המדיות החברתיות, השיווק, הפרסום, השירות, הבידור והפנאי. הידע שנצבר במהלך הלימודים מאפשר לבוגרים להיות חלק משמעותי בתעשיות אלו ולתרום לחדשנות ולעיצוב חוויית המשתמש.
צוות המרצים במסלול כולל אנשי מקצוע מובילים המגיעים מהתעשייה עצמה – מעצבים, אנשי תקשורת ושיווק העובדים בארגונים וחברות היי-טק. הצוות מביא איתו ניסיון מעשי עשיר וידע מעודכן על המגמות המובילות בשוק. שילוב זה מאפשר לסטודנטים לרכוש כלים מעשיים ומתקדמים, ולפתח את יכולותיהם כאנשי מקצוע מבוקשים בעולם העיצוב למדיה.
תנאי הקבלה
תנאים בסיסיים
מעבר לשנה ב' מותנה בהשגת ציון "עובר" לפחות ב-3 מתוך 4 קורסי הליבה הבאים:
פרטי בניין
עקרונות התכנון האדריכלי
שרטוט אדריכלי
תכנון תלת-מימד
כדי להתקדם לשנה ב', יש להשלים את הקורסים הנ"ל בציון "עובר".
בנוסף, קורסים המשכיים הנלמדים בשנה א' ובשנה ב' מחייבים ציון "עובר" בקורסי הבסיס שלהם בשנה א', כדלקמן:
עקרונות התכנון האדריכלי
פרטי בניין
מבנים
לא ניתן להמשיך בלימודי קורסים אלה בשנה ב' ללא ציון "עובר" בקורסי הבסיס הנלמדים בשנה א'.
קורסי המשך במהלך שנה א' כוללים את הקורס "עקרונות התכנון", כאשר מעבר מסמסטר א' לסמסטר ב' מותנה בהשגת ציון "עובר" בסמסטר א'.
תוכנית הלימודים
אינטרנט
הסטודנטים לומדים מבוא לאינטרנט, הכרות עם המדיות החברתיות, טכנולוגיות מדיה ופיתוח עיצוב גרפי ובניית אתרים. הלימודים כוללים עיצוב אלמנטים פרסומיים ודפי נחיתה באמצעות HTML, CSS, Dreamweaver, וורדפרס, אלמנטור, XD, אפטר אפקט ואנימייט. בנוסף, הסטודנטים רוכשים ידע במערכות ניהול תוכן, עיצוב ממשקי משתמש (UI/UX), תוכנות אינטראקטיב, פיתוח אפליקציות ופיתוח מצגות.
עיצוב
בתחום העיצוב נלמדים עקרונות עיצוב וקונספט, קומפוזיציה, צבע, טיפוגרפיה ותפיסה חזותית במדיות השונות. הלימודים כוללים עיבוד תמונה, איור, רישום, עימוד והבאה לדפוס. הסטודנטים מתמקצעים בתוכנות מובילות כמו Photoshop, Illustrator ו-InDesign, המעניקות להם כלים מעשיים לעיצוב גרפי מקצועי.
וידאו וצילום
הלימודים כוללים צילום סטילס, צילום וידאו, כתיבת תסריטים ובימוי, וידאו לאינטרנט ועריכת וידאו בתוכנת Premiere.
שיווק ופרסום
הסטודנטים לומדים מיתוג וזהות תאגידית, מיתוג עצמי, תכנון והפקת מצגות ואתרים, ניהול שיווק ופרסום, פרסום ברשתות חברתיות ושיווק דיגיטלי. הם רוכשים מיומנויות בכתיבה, אפיון פרויקטים, קופירייטינג וחשיבה יצירתית. הלימודים כוללים גם הרצאות אורח המותאמות לעדכונים ולחידושים בתחום, ומכינים את הסטודנטים להתמודד עם אתגרי השוק הדינמי של עולם השיווק והפרסום.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ