Digitalent
- אונליין
- 2 חודשים
על ההכשרה
ליבת העשייה והניהול בתחומי הדיגיטל עוסקת בניתוח דאטה הנאסף ממקורות רבים ובקצב מסחרר.
בקורס אנליזה דיגיטלית למנהלים נלמד להגדיר מה חשוב למדוד בתוך ים הנתונים שמסביב, איך לנתח ביעילות את הדאטה ולהפיק תובנות שיביאו אותנו לעמידה במטרות וב- KPI’s. נעסוק בקבלת החלטות מבוססות נתונים שישפרו את הביצועים שלנו ושל הצוות שבאחריותנו. נלמד מניסיונן של החברות המובילות בתחום תוך ניתוח שיטות עבודה ו- case studies אמיתיים.
אסטרטגיית מדידה 360° | אנליזה מבוססת Google Analytics | ניתוח ושיפור UXI | ניתוח נתוני מדיה ב-Chat GPT | ניהול ספקי מדידה ובקרה | קבלת החלטות מבוססות נתונים
תנאי הקבלה
מנהלי שיווק המעוניינים לשפר את יכולות הניהול בתחום המדיה הדיגיטלית.
מנהלי דיגיטל המעוניינים לרכוש כלים מקצועיים חדשים.
מנהלים בכירים המתעניינים בתחום המדיה הדיגיטלית.
תוכנית הלימודים
שליטה בעקרונות לכתיבת אסטרטגיית אנליזה ארגונית 360°
ידע יישומי בהובלת תהליכי ניתוח מידע וקבלת החלטות מבוססות נתונים
שליטה בשיטות לאופטימיזציה של תקציבי מדיה
שימוש במחקר משתמשים לשיפור חווית הלקוח ו-UXI
שיטות עבודה להפעלה מיטבית של ספקי מדידה ובקרה חיצוניים
התנסות מעשית עם גוגל אנליטיקס 4 (GA4) כולל אפיון דוחות למנהלים
התנסות מעשית עם כלי AI לניתוח דאטה וויזואליזציה של נתונים
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ