הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל
- תל אביב - יפו
- ערב
- 4 חודשים
על ההכשרה
התכנית נבנתה ותוכננה למקבלי ההחלטות – בין אם מדובר בעסק פרטי, חברה, מוסד או ארגון. במסגרת התכנית תרכשו ארגז כלים אפקטיבי, יכולת וכלים לקבלת החלטות אסטרטגיות לטובת הארגון, מדידת תוצאות, שיפור ביצועים והבנה של צרכי הלקוחות, אשר הכרחיים ונחוצים עבור הנמצאים בעמדות מפתח בארגונים או חברות, יזמים או מנהלי שיווק שלא באו מהעולם הדיגיטלי. בעולם דינמי בו ישנן פלטפורמות רבות הגורסות כי הן אלו שיביאו לעסק את ההחזר על ההשקעה הגבוהה ביותר, יש צורך לבצע ניתוח מעמיק ולהבין לעומק את ההבדלים ביניהן ושיטות הפעולה המתאימות, אשר יאפשרו לנו למקסם את הביצועים, לקרוא בצורה נכונה את הדו"חות, להפיק מהן תובנות ולמקסם את הרווחיות. הקורס מתמקד בהבנה אסטרטגית מעמיקה על כל פלטפורמה, ניתוח קהלי היעד ושילוב מקרי בוחן של לקוחות אמיתיים ממגוון תחומים. כל סטודנט בקורס יבנה תוכנית אסטרטגית לעסק שלו.
תנאי הקבלה
ניסיון ניהולי מוכח.
תוכנית הלימודים
הכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי והאקו סיסטם השיווקי, ניתוח אסטרטגי לעסק, מדיה חברתית – אסטרטגיה אורגנית וממומנת, גיבוש קונספט שיווקי וניתוח דו"חות, גוגל – הרבה יותר ממנוע חיפוש, להוביל ברשת ולהגיע ללקוחות חדשים, ניהול הגולשים באתר, שיווק באמצעות תוכן, ניהול ספקים ומוניטין ברשת.
רוצה לראות עוד הכשרות ומסלולי לימוד שיכולים להתאים לך? ב-Jobify יש מעל 5,500 הכשרות ומסלולי לימוד, ב-280 מוסדות ברחבי הארץ